tisdag, november 13, 2012

Ångest skall med aktivitet fördrivas - Årsbästalistan skall sättas

Kära läsare - i vanlig ordning kommer jag under resterande del av året köra en genomgång av vilka skivor som är nominerade till min årsbästalista 2012. Det blir, för att tala klarspråk, bara roligare och svårare att sätta en lista över årets 10 bästa skivor på pränt. Jag tyckte att 2011 var ett bra år - då avgick finska ROTTEN SOUND med segern med "Cursed" som hävstång.

I vanlig ordning kommer inläggen hagla tätt under denna period. Någon gång under denna vansinnesperiod kommer ni också kunna ta del av Metallbibliotekariernas årsbästalista över 2012 års bästa konserter. Vi har inte skurit ner på att ränna på konserter i år kan jag säga. Just detta faktum i samband med alla magiska skivor som släppts under 2012 gör mig benägen att säga att året i sanning varit storartat.

Nu kör vi - första inlägget kommer upp imorgon!

/Martin

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg