måndag, oktober 01, 2012

Nya recensioner på WeRock

God förmiddag!

Känns som om vi just nu är inne i ett gött flöde på WeRock, så ni får ursäkta att jag tjatar lite om våra uppdateringar.

Igår lade jag upp Fredrik Sandbergs recension av EVOCATIONs gig i Borås på X&Y i fredags. Fredrik skriver bra som vanligt, så jag tycker att ni ska kolla in texten. Jag har faktiskt satt min fot på den klubben där giget hölls när jag pluggade på Bibliotekshögskolan för ett decennium sen. Kan inte säga att jag kommer ihåg så mycket av hur den var, haha!

Ett gäng nya skivrecensioner kom upp tidigt i morse - tre sekunder efter midnatt för att vara exakt - och det är blandad kompott i vanlig ordning. KATATONIA blandas med CONFIDENCE, BETWEEN THE BURIED AND ME samsas med HELLDORADOS, PLECTOR bitchslappar ROYAL REPUBLIC och SPARZANZA konstaterar att döden existerar med absolut säkerhet.

Recensionsidan hittar ni här, och i vanlig ordning kan man sätta egna betyg på skivorna vi recenserar.

/Martin

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg