måndag, september 17, 2012

Tillbaka till vardagen

Så, nu får det räcka med ledighet. Jag har aldrig haft så sen semester som jag haft i år - huvudanledningen var en tur till New York som jag återkom från i torsdags morse.

En trevlig grej som hände i den stora staden var, förutom de runt 30 ölerna som jag hann med att prova, DECREPIT BIRTHs konsert på Gramercy Theater. Den var fin kan jag säga. Vill man läsa om spektaklet kollar man här.

Alex har ju skrivit en del om den grymma konserthösten vi har framför oss. För egen del startar den på ett rent episkt sätt på lördag i Köpenhamn. Då bjuder världens bästa NASUM upp till tjo och tjim på Pumpehuset. Behöver väl inte nämna att den så kallade peppen är stor?

/Martin

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 15: Coffin of the Storms

För de som fortfarande ägnar den norska scenen någon uppmärksamhet inträffade nyligen en av årets större händelser: COFFIN STORMS släppte si...

Populära inlägg