lördag, juli 07, 2012

Getaway Rock Festival 2012: Dag 2 - del 3






Med öm rygg, trötta fötter och en myckenhet koffein i kroppen kommer här dagens sista uppdatering från Getaway. MANOWAR har precis, något försenade, dragit igång från Green Stage. Och ljudet är, får jag tillstå, fruktansvärt bra även här inne i pressrummet. Inte tillräckligt dock för att jag ska dra mig ut till den väldiga publiken som när bandet kom ut briserade i en samfälld orgasm.

Istället laddar jag inför DYING FETUS gig som jag hoppas kommer bli en rensfest av rang!

Innan dess vill jag dock delge er dagens två sista recensioner - gamla hjältarna från MINISTRY och MUNICIPAL WASTEs spelningar är satta under lupp.

Varsågoda!

/Martin

Getaway Rock Festival: Dag 2 - del 3

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 12: KRSNA-core

 År 1965 hoppade en gammal gubbe vid namn Prabhupada på båten i östra Indien och klev av densamma i New York. Där bodde han en sväng i en pa...

Populära inlägg