onsdag, maj 09, 2012

Begeistrad Bensch

Får väl passa på att spinna vidare på Bergdahls titel i förra inlägget. Skönt dock att slippa vara besviken (vilket jag var iofs, med tanke på vad hans inlägg handlade om) och istället vara begeistrad. MISERATION känner ni till dem? Har har lyssnat på bandet en del - ni vet ju att jag gillar meckig, teknisk  döds, och det får man i drivor när det gäller bandet. Vill ni kolla in hur förra skivan, "The Mirroring Shadow" lät trycker ni bara på titeln. Rekommenderas utan vidare mankemang.

Men nu ska vi prata kommande släppet "Tragedy Has Spoken". Och bandet har släppt in en hel del nya grejer i musiken kan jag säga som den lycklige fan jag är då jag har fått tillgång till skivan redan. Det skaver rätt gott i hörselgångarna när MISERATION släpper in märkliga orientaliska instrument.

Hur det låter? Kolla in nedanstående Stepping Stone Agenda så får ni en hum.


/Martin

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 17: Herr B frågar sig hur folk kan lyssna på sånt här trams?

  Den veckan blir det kontroversiellt! Herr B kommer avslöja de band han upplever är mest överskattade. Eller ja, något så när åtminstone. D...

Populära inlägg