måndag, februari 27, 2012

Supporta Scenen: Full Of Hate-turnén

Full Of Hate-paketet kan vara det starkaste som har kommit till Sverige under många år. BEHEMOTH, CANNIBAL CORPSE, MISERY INDEX, LEGION OF THE DAMNED och SUICIDAL ANGELS är ett startfält som får det att vattnas i munnen på rätt många misstänker jag. Med rätta säger jag bara.

Turnén gör två stopp i landet - idag i Stockholm på Münchenbryggeriet och imorgon på Trädgår'n i Göteborg. Allt går att avnjuta för fullt rimliga 380 spänn.

Jag är såklart mest spänd på att se BEHEMOTH igen - bandet är stora personliga favoriter, men som mycket god tvåa kommer MISERY INDEX. "Heirs To Thievery" och "Traitors" är plattor som snurrat hemmavid med hög frekvens och jag har stora förväntningar på bandets gig.

Vi kör en liten spellista på det också tycker jag.


/Martin

5 kommentarer:

Tomasz Swiesciak sa...

Har du något preliminärt spelschema möjlightvis?

Metallbibliotekarien sa...

Har faktiskt inte hittat nåt. En försiktig gissning är dock

Suicidal Angels
Legion Of The Damned
Misery Index
Behemoth
Cannibal Corpse

men som sagt - det är en gissning.

Mattias sa...

Spelschemat:

http://www.fullofhate.eu/ro/0228.jpg

Metallbibliotekarien sa...

Tack för det Mattias!

Tomasz Swiesciak sa...

Förbered dig på att Misery Index spelar före Legions Of The Damned.

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg