måndag, januari 09, 2012

LOCK UP och lita aldrig på iPhone

Godmorgon!

Jag och Susanne var på LOCK UP i lördags - text av mig och bilder av Susanne kan ni hitta i recensionen på WeRock. Passade även på att intervjua inte bara Tompa,  utan också GADGET och PYRAMIDO. Som såklart min iPhone sen vägrar att spela upp. Bitterhetens kalk och förbannelse säger jag bara - för det var bra och roliga intervjuer - som nu inte kommer att se dagens ljus dessvärre. Kommer prick aldrig att använda telefonen till detta mer - det kan jag lova.

/Martin

Edit: tekniske gurun Alex ska ta en titt på telefonen och se om det går att rädda något. Jag håller tummarna och ber till satan att det funkar, haha!

2 kommentarer:

Tomasz Swiesciak sa...

Använd block och penna som back up. Och ha alltid två pennor med dig. Trist att höra men man lär sig ;)

Metal Shrine sa...

Ja fy fa, det där har ju tyvärr hänt några gånger genom åren. Första gången var med The Coral. Sladden till miken glappade. Gjorde en jäkligt kul och intressant telefonare med Steven Wilson som bara blev tystnad pga pajad inspelningsdosa och förra året lyckades jag sätta sladd fel på min utrustning vilket resulterade i att bara min röst spelades in. Och vem talade jag med? Ingen mindre än Zakk Wylde. Grät efteråt.

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg