måndag, januari 02, 2012

God morgon!

2012 - ett ännu oskrivet blad. De sista kvarlämningarna från 2011 återfinns på WeRock i vår gemensamma lista över 2011 års bästa skivor. Håller inte med om att den som är på plats nummer 1 förtjänar det - men det har endast med personlig smak att göra haha!

Ett antal nya recensioner hittar ni också - för ovanlighetens skull ingen från mig - men kollegorna har varit igång i vilket fall. Jag blir själv extremt sugen att lyssna på VEKTORs "Outer Isolation" som Janne har skrivit om. Likadant är det med ABORTEDs "Global Flatline".

Övriga recensioner: D.A.Ds onödigt tillkrånglade titel (nej, jag pallar inte skriva ut den), power metal från IRON SAVIOR,  I AM HUNGERs "Odium" och VOLBEATs liveplatta.

/Martin

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg