tisdag, december 27, 2011

God fortsättning!

Hoj!

Total hegemoni över bloggen denna vecka - både Susanne och Alex är lediga i mellandagarna - men jag ska verkligen anstränga mig för att se till att det blir lite variation på inläggen trots detta faktum :)

Jag börjar lite nätt med att berätta att skribenternas årsbästalistor nu finns uppe på WeRock - det finns såklart gemensamma nämnare. Intressant är att det endast är en skribent som har med "Heritage" av OPETH. På topplaceringarna återfinns på rätt många ställen en och samma platta - det är inte "Passion" av ANAAL NATHRAKH som jag har på plats 2 på min egen lista, haha!

Vi kommer såklart göra en WeRocks topp 10 också. Vill ni friska upp minnet om hur denna lista så ut förra året återfinns den här.

/Martin

NP: "Vid Helvetets Grindar" - AFGRUND

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg