fredag, december 30, 2011

Fredagslistan FTW!

Fredagslistan är denna veckan till viss del inspirerad av faktumet att jag har läst "Blod Eld Död" - det är en försvarlig mängd death - och black metal på listan. Mumma säger jag.

Jag inleder dock med lite sjyst AFGRUND "Vid Helvetets Portar" som trots det otroligt lökiga plattnamnet faktiskt är en ganska bra skiva. Sen blir det DISSECTION, WATAIN, ENTOMBED, DEATH, SEPULTURA (Old), och DARK FUNERAL så att det stänker om det. Får faktiskt säga att det med listan nu gjord att veckan rent lyssnarmässigt har varit en väldigt bra vecka, haha!

Detta blir det sista inlägget för min del detta 2011 - ett år som här på bloggen kommer gå till historien som det mest produktiva någonsin. Det har ju sin naturliga förklaring i att vi numera är 3 stycken på redaktionen, och jag vet att jag talar både för Susanne och Alex då jag säger: tack för i år, tack för alla kommentarer, mejl och för att ni har valt att följa bloggen även 2011 - vi hoppas såklart att ni vill göra det även 2012!

Metallbibliotekarierna genom Martin


1 kommentar:

Kim sa...

Själklart hänger vi med även 2012. Vill verkligen inte missa att följa era förehavanden. Gott nytt år tillönskas alla Metallbibliotekarierna!

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 12: KRSNA-core

 År 1965 hoppade en gammal gubbe vid namn Prabhupada på båten i östra Indien och klev av densamma i New York. Där bodde han en sväng i en pa...

Populära inlägg