fredag, oktober 07, 2011

Supporta scenen: GHOST BRIGADE

Ni kommer ihåg hur till mig jag var över melankoliska GHOST BRIGADE? Nu finns det en chans att se bandet live på The Rock i Köpenhamn på söndag om man skulle känna för det. Jag känner garanterat för det, men kan dessvärre inte då jag befinner mig på annan ort i helgen. Så är det.

Anyhow:

Vad? GHOST BRIGADE, förband är A STORM OF LIGHT och INTRONAUT
Var? The Rock, Skindergade 45
När? Söndag, 9/10 kl. 19.00
Kostnad? 70 dkk i förköp, 90 dkk i dörren.

Smakprov? You bet.
/Martin




3 kommentarer:

Stones sa...

Detta hade ju varit grymt att se live, åter engång som Ghost Brigade dissar sthlm.
Även Intronaut är riktigt bra. Tycker nästan att du bokar om och åter över sundet och tar in lite musik istället.

Trevlig Helg

Metallbibliotekarien sa...

Stones: det ser ut som det kan lösa sig :-)

Stones sa...

Låter ju förträffligt, återkom med en rapport sen. Och du...visar det sig att Intronaut har deras senaste på vinyl i merchen, köp ett ex åt mig är du snäll.

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 12: KRSNA-core

 År 1965 hoppade en gammal gubbe vid namn Prabhupada på båten i östra Indien och klev av densamma i New York. Där bodde han en sväng i en pa...

Populära inlägg