torsdag, oktober 06, 2011

I höstrusket, med glädje

När hösten breder ut sig så kan det vara på sin plats att minnas somrigare dagar. Jag är förvisso definitivt en höst-aficionado och lyssnar på massor av King och Mercyful men även denne kan sakna sol och värme (under korta stunder).


Annars har vi en hygglig höst att se fram emot, några fräcka skivsläpp och några fräcka konserter. Det är förvisso en ganska svag konserthöst för min del men det känns ganska bra då toppen på densamma är desto bättre: ALICE COOPER på Alexandra Palace i London - Halloween Night Of Fear den 29/10, NEW YORK DOLLS och underbara CRAZY WORLD OF ARTHUR BROWN som förband. Och jag har köpt VIP-biljett så jag får träffa Alice efteråt. Det är över 17 år sedan jag sist träffade honom så jag tyckte det var dags.

Och..........snart är det 2012. I wanna wake up in the city that never sleeps.........

In flagrante delicto,
/Alex

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 15: Coffin of the Storms

För de som fortfarande ägnar den norska scenen någon uppmärksamhet inträffade nyligen en av årets större händelser: COFFIN STORMS släppte si...

Populära inlägg