måndag, oktober 03, 2011

Hatpastorn gör det igen, pt. 2

Det är ju ingen hemlighet att både jag och Alex verkligen gillar bloggen Hatpastorns Likpredikningar. Ibland går de över den redan extremt höga och fruktansvärt underhållande nivån som bloggen håller. Då är det dags att skriva ett separat inlägg om detta. För detta är så brutalt underhållande att det finns risk för inre blödningar.

Dessa galna genier har alltså filmat sig själva, i berusat tillstånd, när de snackar metal på ett hotellrum i Tyskland. Precis. Jag vet att ni tänker precis som jag: detta kan inte vara något annat än det bästa man kommer se denna veckan. Detta är såklart under förutsättning att Förintelseförsamlingen inte lägger ut del 1 och 3 redan denna veckan.

Gör er själva en riktigt stor tjänst och surfa in på denna länken. Spelar ingen roll om ni gillar black metal eller inte.

/Martin

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg