fredag, september 30, 2011

Så jävla metal

Jag är faktiskt sugen på att gå att se filmen "Så jävla metal" när den går upp på duken inom kort.

Bor man dessutom i Stockholm så kan man gå på releasefest för filmen på Strand. Nu bor jag inte i Stockholm, banden som ska lira ger jag inte ett vitten för, och inte ens faktumet att Falcon ryktas lansera en ny öl på festen skulle få mig att gå dit då det bryggeriet inte gör produkter som det är prio ett att konsumera för mig. Men det är ju bara jag. För er som går dit blir det förmodligen hur kul som helst. Ja, jag menar detta helt seriöst.

/Martin

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg