fredag, september 09, 2011

Plattor på ingång


Nya plattor på ingång till Helsingborgs Stadsbibliotek - det var min själ ett tag sedan!
VOMITORYs "Carnage Euphoria" är en av de bästa death metalsläppen överhuvudtaget - ett knippe kvalitetshårda låtar och spelskicklighet borgar för detta.









Lombardo på trummor. Det borde räcka egentligen som premiss att köpa "The Gathering" av TESTAMENT. Nu får man en idiothård platta späckad med fullständigt asgrym musik på köpet. Hålls som en av bandets starkaste plattor överhuvudtaget - jag är mycket benägen att hålla med!











Jag gillade "Paradise Lost" riktigt mycket. "Iconoclast" är verkligen inte sämre!

Skivorna kommer att finnas på avdelningen på tisdag vid lunchtid ungefär.

/Martin

4 kommentarer:

Susanne sa...

Åh, Vomitory. :) Fint!

Alex sa...

Jag gillar oss :)

Chief Rebel Angel sa...

Symphony X är bra, inte riktig som "Paradise Lost", men ändå. Testament är tokbra. Vomitoryskivan har jag inte hört, men det verkar ju som om det borde åtgärdas..,!

Metallbibliotekarien sa...

Susanne: visst är det :-)

Chief: har du missat VOMITORY måste detta åtgärdas genast!

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg