torsdag, augusti 25, 2011

Vitamininjektionen från Seattle

TRAP THEM - bandet som räddade dagen på den musikaliska fronten igår. Tryckte, ack så dumt, på SABATONs nysläppta liveplatta på Spotify igår. Fy fan. 27 jävla låtar. Rent himmelrike för bandets fans såklart - värre än att sugas ut genom toaletten på ett flygplan på 10.000 meters höjd för oss andra.

Tacka då för att jag raskt räddade mig över till grind/crust combon TRAP THEM och deras "Sleepwell Deconstructor". För den plattan är bra skit. Rens, men med ackuratess och övertygelse. Ångest, lite spår av MASTODON, ROTTEN SOUND och NASUM - ja, det krävs ju ingen examen för att fatta att jag gillar detta.

/Martin




Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg