fredag, augusti 19, 2011

Supporta scenen: ENTOMBED

ENTOMBED, finns de längre? Jo, jag har faktiskt fått den frågan. Av det jag såg av bandet på sommarens Getaway så kan jag bara säga: De finns nåt så in i helvete. Det kloka beslutet att lägga till en medlem i Victor Brandt på bas så att Nico Elgstrand kan fokusera på att lira gitarr har gjort underverk för bandets framträdande.


Därför tycker jag att man, i den mån man har möjlighet, ska bege sig till Malmö imorgon. Scenen är Lilla Sydsvenskan på Posthusplatsen, tiden 24:00, och kostnaden 0 kr då giget är under Malmöfestivalen.




/Martin

1 kommentar:

Kim sa...

Varför har Stockholms kulturfestival aldrig sådana band inbokade?!

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg