fredag, augusti 26, 2011

Full Of Hate samt Fredagslistan. FTW!

Ja, jag antar att intresserade redan har hoppat jämfota av lycka över detta. Jag gjorde det själv kan jag säga. Detta kan vara ett av de starkaste paketen som har framspytts över samtiden - det enda av banden som inte ger mig ståpäls är SUICIDAL ANGELS. Jag hade åkt till Göteborg om det bara hade varit MISERY INDEX som skulle lira. Nu blir det ju något av en tvåtaksbonaza av hela jädra kvällen. Om det finns ett enda metalhead som fortfarande står upp efter det att dessa band har lirat kommer jag bli mycket förvånad.

Detta är så bra att ni får fan en extra lista med banden på billen - i fall ni nu inte redan har järnkoll på dem.

Sen är det ju fredag! Ingen hejd på listorna idag. Stor variation som vanligt. Jag har fortfarande inte kunnat slita mig helt från GHOST BRIGADE och efter förra lördagens gig av ENTOMBED var det såklart inte speciellt svårt att gissa att Ensemble Of The Restless skulle hamna på listan även denna gång. Det är en låt jag skulle gå fullständigt bananer under om bandet någon gång fick för sig att spela den.

Alex har ju fått tag på Alice Coopers kommande platta. Jag misstänker att den fullkomligt galna peaken i besöksstatistiken vi hade igår - 123 stycken - har något med Alex genomgång/recension av "Welcome 2 My Nightmare" att göra. I vilket fall är vi glada att ni har valt att titta in på just vår blogg - tackar!

Såklart en del KISS som ju Anders och Måns slagit fast är bättre än AIK, samt en gemensam låt. Vilken får ni gissa själva :-)

Ha det bra under helgen!

/Martin



Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg