tisdag, augusti 30, 2011

Capital Chaos

Idag tipsar vi om en fantastisk site vid namn Capital Chaos. På denna hittas fullständiga konserter i förbryllande kvalité. En enkel sökning på siten har gett vid handen att BETWEEN THE BURIED AND MEs konsert den 3:e maj i år finns där samt även THE BLACK DAHLIA MURDERs gig den 28:e juli.

Our site and show may contain humor that some may find offensive. This is not our intent. We are all about Peace, Love, and Rock and Roll. However, We do not approve of censorship in the name of political correctness. For that, go to Fox News.

Så vitt jag har kunnat få fram är Capitol Chaos ett TV-program från början som sedan har lagts ut på nätet. Hursomhelst är jag synnerligen glad att jag upptäckte siten.

/Martin

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg