måndag, augusti 08, 2011

Bananas

Den gångna helgen ägnades åt att i olika former gå bananas över en hel massa grejer: middagen som styrdes upp i samband med mor mins födelsedag fick alla inblandade att gå bananas då den både var fullständigt briljant i fråga om ingredienser och sällskapet. Sen gick jag mer bananas över att HIF lyckades vända underläge mot Syrianska FC till vinst. SFCs tränare gick bananas på ett mer negativt sätt än jag vågar jag påstå. Jag toppade känsloläget med att avnjuta kommande släppet från senaste favoriterna FLESHGOD APOCALYPSE "Agony". Och som den låter gick jag naturligtvis fullständigt bananas över den också. Sen var jag helt utpumpad.

"Agony" kommer att föräras en recension som ni kommer kunna ta del av i nästa vecka. Initialt kan jag bara säga att skivan är riktigt imponerande. Det låter rejält mäktigt då det symfoniska inslaget är mycket mer påtagligt än på förra plattan "Oracles" utan att för den delen ta den minsta lilla udd från att detta är ett verkligt extremt band i övrigt. Första videon från plattan, The Violation är ett bra exempel hur plattan gestaltar sig.

/Martin

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 13: Hetast just nu enligt Martin

 Gott folk!  Idag är det långfredag. En dag som, om du är kristen, ska tillbringas i dyster kontemplation över att Jesus spikades upp på kor...

Populära inlägg