torsdag, augusti 11, 2011

Anthrax



Låter ju inte helt tokigt. Eller?

Jag har för längesedan tröttnat på detta ANTHRAX eftersom de har blivit så förbannat trötta. Nu får vi åtminstone ett ganska kul gitarrsolo, men inte så mycket mer. Sen undrar jag om det är fler än jag som är mycket skeptisk till att döpa plattor till saker som "Worship Music"? Det blir liksom så fruktansvärt krystat och rent skitnödigt, och jag kommer såklart att tänka på låtar som Too Extreme!!! och Thank You For The Music - två riktiga praktpekoral till låtar som med sin övertydlighet snarare motverkar vad de faktiskt heter.

/Martin

2 kommentarer:

Tomasz Swiesciak sa...

Andra låten från plattan som jag faktiskt tycker låter bra!

Metallbibliotekarien sa...

Haha - bara att gratulera :-)

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg