fredag, juni 10, 2011

Fredagslistan

Hoj!

Fredagslistan har denna veckan lite av en önskekaraktär - Alex har listat de låtar han hoppas få höra under SRF denna helgen - och jag har listat låtar jag vill höra under Copenhell nästa helg. Det har renderat i en som vanligt bizarrt varierad samling låtar. Att Alex uppenbarligen ser mycket fram emot JUDAS PRIESTs konsert kan jag se mellan fingrarna med haha! Jag har faktiskt själv smugit in en låt av åldermännen som jag halvt om halvt hoppas att de inte kör om de har nåt vett i skallen - Painkiller - men om de kör den som den ska vara så vore det såklart guld!

Resten får ni upptäcka på egen hand, haha!

/Martin


Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 12: KRSNA-core

 År 1965 hoppade en gammal gubbe vid namn Prabhupada på båten i östra Indien och klev av densamma i New York. Där bodde han en sväng i en pa...

Populära inlägg