fredag, mars 25, 2011

Fredagspartaj

Jag kan inte, vill inte, vågar inte undanhålla er detta. I en samtid då alla videos ska ha nakna töser dansandes till likalydande beats så tar vi på oss lurarna och avnjuter hur det kunde och framförallt BORDE se ut för bara några år sedan. Någon kanske känner till artisten, jag gör det inte. Någon kanske gillar det, jag ÄLSKAR det.

Pumpa på stativ? Check.
Kista? Check.
Trumset? Fick vi inte in så två ståpukor fick det bli. Tur att vår trummis ser sjukt hård ut, han bär hela grejen på sina axlar.



Den som inte blir full till detta ikväll är inte true. God helg.

/Alex

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg