torsdag, november 04, 2010

Supporta scenen

Det är många konserter i år - har man möjlighet tycker jag att man ska bege sig till Amager Bio och kolla in finska AMORPHIS som verkligen inte brukar spela i närområdet speciellt ofta. Tackar för jag vet inte vilken gång i ordningen att jag bor i närheten av Köpenhamn.



Gillar verkligen det episka i bandets musik, något som jag verkar dela med en hel hög kollegor på WeRock, vilket man kan kolla här, här, här och här - plus att jag verkligen gillar sångaren Tomi Joutsens röst, både den rena och growlet.

/Martin

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg