tisdag, november 16, 2010

Årsbästalista 2010 - konsertnominering nr. 4


Lamb Of God - Lund 12/3

Detta blev en väldigt hård kväll bestående av Between The Buried And Me, August Burns Red, Job For A Cowboy samt headlineande Lamb Of God. De andra banden var ok förutom JFAC som jag inte gillade alls, men när LOG gick på så kändes klasskillnaden enorm. Ljudet var löjligt bra, speciellt för att vara Mejeriet, bandet var snortight och publiken röjde som fan. Jag gick därifrån svettig trots att jag stod på andra våningen. Trevligt.

1. The Passing
2. In Your Words
3. Set to Fail
4. Walk With Me In Hell
5. Now You’ve Got Something To Die For
6. Ruin
7. Hourglass
8. Dead Seeds
9. Blacken the Cursed Sun
10. Grace
11. Broken Hands
12. Laid to Rest
13. Contractor
14. Vigil
15. Redneck
16. Black Label

/Alex

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg