fredag, april 30, 2010

Fredagslistan

Gott folk - det är ju fredag och dags för en ny fredagslista!

Det har blivit lite av varje denna veckan, jag har lyssnat en hel del på gammalt material av både EXODUS och BRAIN DRILL - mycket beroende på att jag som ni säkert sett ska recensera dessa bands kommande alster. Det har varit trevliga stunder med både "Shovel Headed Killingmachine" och "Apocalyptic Feasting".

Har heller inte lyckats slita mig från BETWEEEN THE BURIED AND ME som verkligen imponerar med en spelskicklighet och progressivitet som inte många band kommer i närheten av.

Plus lite annat smått och gott. Listan finns, om man känner för att kolla in den, här.

Trevlig siste april!

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg