onsdag, mars 03, 2010

Tittarfest!

Igår blev det tittarfest - för vad låg inte och väntade i brevlådan om inte trippel-DVD:n "The Flames Of The End"? Repa med bandet måste man ju, därför blev det inte mer sett än första skivan som avhandlar AT THE GATES historia. Oavbrutet intressant hade jag mycket svårt att skilja mig från tv:n - 2 timmar historia, anekdoter och korta klipp från avslutningsturnén - fick mig att tänka att redan första skivan hade varit värt priset. Och då finns det en hel massa kvar att se. Även om man inte såg bandet under 2008 års avslutningsturné är det närmast ett måste att införskaffa denna makalösa utgåva!

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg