torsdag, april 24, 2008

Shadows of the north

För undertecknad vars smak inom svartmetallen i bästa fall kan betecknas som mainstream är det skönt att ha tillgång till utmärkta bloggen Shadows of the north.

Vissa bloggar känns inte så där värst relevanta för mig personligen - kommer förmodligen aldrig att gå in på Blondin-Bellas om jag säger som så - och varför ska man göra det när man mycket hellre kan tillbringa tid på den helt till Black Metal dedikerade bloggen Shadows of the north?

Inte bara får man de senaste nyheterna från svartmetallens mörka värld - det ges länkar till höger och vänster, allt serverat av en skribent som verkligen brinner för genren.

Kanon helt enkelt.

6 kommentarer:

Kim sa...

Håller med till 100%!

Kim sa...

...fast det är knas med länken till bloggen...

trailJoel sa...

Jag tackar ödmjukast för de snälla orden. Vad glad jag blev. Att folk uppskattar vad man skriver är för mig en av flera orsaker till varför det är så kul att driva en blogg.

Angående Blondin-Bella så blir jag bara så trött... Vad tänker människor med?

Metallbibliotekarien sa...

Kim: länken fixad - tack för att du sade till.

Shadows: väl bekomme :)

Anonym sa...

Sofie Fahrman då? =)

Metallbibliotekarien sa...

Sofie vem? *skratt*

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg